Subject: FW: Laabi küla Harku tee 65 ja Õispuu tee 4 maaüksuse ning lähiala detailplaneeringust
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 06:14:20 +0200

Palun reg

From: Laine Vain <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 9, 2025 5:20 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Laabi küla Harku tee 65 ja Õispuu tee 4 maaüksuse ning lähiala
detailplaneeringust

Tere!

Harku Vallavalitsus esitas 28.03.2024 kirjaga nr 12-1/429-13
kooskõlastamiseks Harku vallas Laabi külas Harku tee 65 ja Õispuu tee 4
maaüksuste ning lähiala detailplaneeringu, vt lahendus manuses.

Transpordiamet jättis 11.04.2024 kirjaga nr 7.2-2/24/5466-2 esitatud
lahenduse kooskõlastamata, vt kiri manuses.

Enne kui me Transpordiametile muudetud lahenduse kooskõlastamiseks
saadame, palume, et te vaataksite enne muudetud lahenduse üle. Meie
küsimus on, et kas Transpordiamet saab muudetud lahendusele kooskõlastuse
anda?

Jätkuvalt on meie ettepanek Juuliku-Tabasalu ühendustee nihutamiseks
Õispuu tee 1 maaüksuse poole (lisasin Õispuu tee 1 maaüksuse dp joonise
manusesse).

Lugupidamisega

Laine Vain
planeeringute spetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Tänan.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Telefon: 5887 2860
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.